برگزاری یازدهمین کنگره علوم خاک ایران در گرگان‌

گرگان --- خبرنگار اطلاعات:

کنگره علوم خاک مهمترین کنگره از لحاظ علمی و شمار شرکت‌کننده در سطح ملی است که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.خرمالی مدیر گروه خاک‌شناسی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان این مطلب، گفت: با توجه به اهمیت فوق‌العاده این کنگره و قابلیت‌های فراوان استان گلستان از لحاظ جنبه‌های تحقیقاتی مرتبط با علوم خاک، برگزاری این کنگره را به انجمن علوم خاک ایران پیشنهاد دادیم که پس از بررسی‌های به عمل آمده از توانمندی‌های این دانشگاه، برگزاری یازدهمین کنگره علوم خاک ایران به دانشگاه گرگان واگذار شد.

وی افزود: معرفی توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه گرگان به ویژه گروه علوم خاک، معرفی توانمندی‌های بالقوه تحقیقاتی خاک‌های استان که به لحاظ آب و هوایی طیف وسیعی از خاک‌ها را دارا است و بررسی علمی و مطرح کردن معضلات خاک‌های استان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنگره در گرگان است.‌دکتر خرمالی در پایان یادآور شد: در این کنگره تمامی استادان خاک‌شناسی کشور و نیز رشته‌های مرتبط دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد، اعضای هیأت علمی سایر دانشگاه‌ها و میهمانان خارجی حضور خواهند داشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
کمیته اجرایی دومین همایش سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://agriblogs.blogsky.com

با عرض سلام
بدینوسیله از جنابعالی دعوت میشود در دومین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی که در روزهای سوم و چهارم مردادماه سال جاری برگزار می گردد شرکت نمایید.
ضمنا برای پیگیری اخبار همایش به وبلاگ www.agriblogs.blogsky.com مراجعه نمایید.
با تشکر

وبلاگ علوم خاک ایران پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://iransoil.blogfa.com

سلام
خسته نباشید.
بنده مایل هستم با شما تبادل لینک داشته باشم.
در صورت تمایل ما را خبر کنید.
با تشکر از شما

زینب چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

زکوی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام وب خوبی دارین من هم دانشجوی خاکشناسی هستم دوست درم بیشتر راجع به دانشگاهتون بدونم
زکوی /دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی رامین /اهواز

سهیلا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ق.ظ http://www.soheylashakerine.blogfa.com

ربط ما چیست؟ - آیا اساتید دانشگاهی و کارشناسان ما در حل مشکل کاهش صدمات زلزله کم کار و سهل انگاراند؟ (مورد زلزله در ایران)
با تشکر از نظرات و کامنتها ... ... اجازه بدید که خلاصه ای از یکی از نظرات رایج را برایتان بازگو کنم. بسیاری از هموطنان عزیز (در عین لطف داشتن و تائید مقاله های تقدیم شده در مورد زلزله) نظرهائی شبیه به این (که راستش من رو کلافه کرده) دارند که، " در ایران باید کار اساسی در زمینه بافت های فرسوده با یک برنامه ریزی اساسی زیر نظر نهادهای بین المللی و با بودجه ملی انجام بشه تا از فاجعه های آتی پیشگیری بشه." یعنی، همه منتظر برنامه ریزی اساسی و دولتی و حتی نهادهای بین المللی بنشینیم که مسئولیت حل مشکلات ما و به انجام رساندن صحیح کارهای ما را قبول کنند ... ای بابا... جریان چیه؟ ... پس مسئولیت فردی ما چی شد؟ (... لطفا بقیه ی مقاله و شماره های دیگر را در بلاگفا بخوانید.)
http://soheylashakerine.blogfa.com/
ممنون میشم اگر این مقاله را برای 5 نفر دیگر بفرستید و بلاگفای من را در سایتتون لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد